Yhdistyksemme jäsen, Essi Pösö, on nimetty EPOn SACEPO työryhmään 1.3.2024

1.3.2024

Tällä viikolla saimme vahvistuksen, että yhdistyksemme jäsen, Essi Pösö, on virallisesti nimitetty eurooppalaisen assistenttiyhdistyksen, EPIPAn edustajaksi EPOn SACEPO työryhmään, jossa kehitetään EPOn sähköisiä palveluita. EPIPAn edustaja valittiin äänestyksellä EPIPAn hallituksen kokouksessa, jonka jälkeen ehdokkuus lähetettiin hyväksyttäväksi EPOon. Nimitys on kolmevuotinen ja ensimmäinen kokous pidetään maaliskuussa 2024.

”On upeaa päästä vaikuttamaan siihen, mihin suuntaan Euroopan patenttivirasto sähköisiä palvelujaan kehittää ja katson, että minulla on paljon annettavaa tällä saralla pitkällisen käyttäjäkokemuksen kautta. Nähtäväksi jää, kuinka hyvin pystyn asioihin vaikuttamaan, mutta yrityksestä se ei tule jäämään kiinni”, toteaa Essi Pösö,

Jos teillä jollakulla on jotain EPOn sähköisiin palveluihin liittyviä toiveita tai kehitysideoita, niitä voi lähettää Essille, joka lupaa viedä niitä eteenpäin mahdollisuuksien mukaan.