Työpaikkailmoitusten julkaiseminen

Suomen IPR-assistenttiyhdistys ry julkaisee työpaikkailmoituksia, joiden ensisijaisena kohderyhmänä ovat IPR-alan assistentit, spesialistit ja koordinaattorit. Ilmoituksen hinta on 120 € (alv 0%). Suomen IPR-assistenttiyhdistyksellä on oikeus olla julkaisematta ilmoitusta, mikäli ilmoitus on hyvän tavan tai lainvastainen.

Julkaisemme työpaikkailmoitukset Suomen IPR-assistenttiyhdistyksen verkkosivuilla sekä jaamme ilmoituksen LinkedIn:ssä. Ilmoitus näkyy kanavissamme joko yhden kuukauden tai kunnes hakuaika umpeutuu, kumman tullessa ensin.

Mikäli olette kiinnostuneita ilmoittamaan avoimesta työpaikasta kanavissamme, pyydämme toimittamaan valmiin ilmoitustekstin sähköpostitse osoitteeseen IPRassistentit@outlook.com. Kirjoita otsikkokenttään "työpaikkailmoitus".  Pidäthän huolen, että ilmoituksessa on olennaiset tiedot paikan hakemiseksi, sillä aineistoa ei yhdistyksen puolesta tarkisteta, vaan ilmoituksessa annetut tiedot ovat ilmoittajan vastuulla.

Lähetä yrityksesi laskutustiedot yhdessä ilmoitusaineiston kanssa. Ilmoita toivomasi laskutustapa (sähköposti tai paperilasku), yrityksen nimi, y-tunnus, laskutusosoite, yhteyshenkilö ja mahdollinen viite. Lasku toimitetaan ilmoituksen julkaisemisen jälkeen. Laskuttajana on Suomen IPR-assistenttiyhdistys ry, ja maksuehtona on 14 pv.

Avoimia työpaikkoja

Tällä hetkellä meillä ei ole avoimia työpaikkailmoituksia.