IPR Gaalassa jaettiin ensimmäinen yhdistyksemme myöntämä palkinto

28.3.2024

IPR Gaalaa juhlittiin ravintola Sipulin Talvipuutarhassa Helsingissä perjantaina 22.3.2024. Juhlassa jaettiin tänä vuonna ennätysmäärä palkintoja ja myös Suomen IPR-assistenttiyhdistys ry jakoi historian ensimmäisen palkintonsa.

Palkinnolla yhdistys halusi huomioida ja kiittää polullaan merkittävästi vaikuttaneita henkilöitä ja toimijoita, jotka ovat edesauttaneet immateriaalioikeusalan assistentti- ja spesialistiroolissa työskentelevien työn tunnettavuutta, arvostusta ja kehitystä sekä edistänyt alalla toimivien välistä yhteistyötä.

Vuoden IPR Gaalassa kautta aikain ensimmäiset kunnianosoitukset jaettiin ansaitusti PRH:n Jorma Hanskille ja Tuulimarja Myllymäelle. Heidän välitön tukensa, kannustuksensa ja lämmin vastaanottonsa ovat olleet yksi yhdistyksen merkittävimmistä kulmakivistä.

Yhdistyksemme hallituksesta IPR Gaalaan osallistuivat Essi Kirves, Tuula Kuusisto, Maria Lahdenranta, Essi Pösö ja Camilla Udd.

Kuvat tilaisuudesta on ottanut Paula Osenius.