Tervetuloa Suomen IPR-assistenttiyhdistyksen kotisivuille!

Suomen IPR–assistenttiyhdistyksen tavoitteena on vahvistaa teollisoikeuksien parissa muun muassa patentti- ja asianajotoimistoissa, teollisuusyrityksissä tai virastossa IPR-assistentteina tai vastaavalla nimikkeellä työskentelevien henkilöiden ammatillista identiteettiä ja kehitystä, edistää alan koulutusta sekä toimia jäsentensä yhteistyöelimenä. Yhdistys osallistuu aktiivisesti alan kotimaiseen ja kansainväliseen yhteistyöhön.

Suomen IPR-assistenttiyhdistys on jäsenenä eurooppalaisessa IPR-assistenttiorganisaatiossa EPIPAssa (European Platform of Intellectual Property Administrators).

Tule jäseneksi tai kannatusjäseneksi!

Jäsenenä pääset osallistumaan ja pysyt ajan tasalla järjestämistämme alan koulutustilaisuuksista ja voit myös esittää koulutustoiveita yhdistykselle. Yhdistyksen tilaisuuksissa saat mahdollisuuden tavata ja verkostoitua kollegojen kanssa. Suomen IPR-assistenttiyhdistys toivottaa tervetulleeksi myös kannatusjäsenet. Ryhtymällä kannatusjäseneksi tuet yhdistyksemme toiminnan jatkuvuutta. Kannatusjäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö, yhdistys tai yritys ja kannatusjäsenmaksumme on 100 € tai muu vapaavalintainen summa. Lisätietoa jäsenyyksistä löydät Liity jäseneksi -välilehdeltä.

Liity jäseneksi ja tule mukaan toimintaamme!

Welcome to the homepage of Finnish Association of Intellectual Property Administrators!

The Finnish Association of Intellectual Property Administrators (FAIPA) aims to strengthen the professional identity and development of IP Assistants or people working under a similar title in law or patent firms, industrial companies, or Intellectual Property Offices. FAIPA promotes and contributes to the education in the field and acts as a cooperative body for its members, in addition to actively participating in domestic and international cooperation in the field.

The Finnish Association of Intellectual Property Administrators is a member of the European Platform of Intellectual Property Administrators (EPIPA).

Join us!

As a member, you will be able to participate and stay up to date with the training events FAIPA organizes and you can also let us know what type of trainings you would wish to see in the future. Our events are also a great opportunity to meet and network with colleagues. You can also join FAIPA as a supporting member and help us ensure the continuity and development of our association's activities. More information about the memberships is available in Finnish under the Liity jäseneksi tab.

Suomen IPR-assistenttiyhdistys ry
c/o Roschier Brands Oy
Kasarmikatu 21 A
00130 HELSINKI

Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen IPRassistentit@outlook.com.

Yhdistyksemme on myös LinkedInissä, ota sivumme seurantaan!