Vierailu Patentti- ja rekisterihallituksessa 8.2.2018

15.2.2018

PRH muutti Valtionkonttorin naapuriksi Sörnäisten rantielle
Kampissa oltiin vaikka Hakaniemeen mentiin ...
Assistenttien vanhoja työvälineitä; vanhakin otettiin mukaan uusiin tiloihin
Keskustelunurkkaus

IPR-assistenttiyhdistyksen käynti PRH:ssa helmikuussa 2018

Kävimme pienellä porukalla Patentti- ja rekisterihallituksen uusissa tiloissa Hakaniemessä Sörnäisten rantatiellä. Tapaamiseen PRH:sta osallistuivat Jorma Hanski (patenttipuolen johtaja), Jorma Lehtonen (johtaja, asiakassuhteet) of , Marja Aalto-Setälä (johtava lakimies), Mari Komulainen (johtaja, yhteiset toiminnot) ja Tuulimarja Myllymäki (johtava neuvontalakimies, tavaramerkit). Viraston suhtautuminen yhdistykseemme on hyvin myönteinen ja he ovat innolla kehittämässä yhteistyötä kanssamme.

Tämänkertaisen tapaamisen aikana keskustelimme yhdistyksen ja PRH:n yhteistyömahdollisuuksista ja lopuksi pääsimme pienelle kiertokävelylle. Oheisena muutama uusista tiloista otettu kuva.

Muutkin yhdistyksen jäsenet pääsevät kesäkuussa tiloihin tutustumaan, kun järjestämme tuolloin yhdessä PRH:n kanssa IPR-assistentti-iltapäivän. Keskustelemme siellä mm. viraston sähköisistä palveluista ja niiden kehittämisestä. Näistä lähetämme lisätietoa erikseen. Tässä vielä hieman esimakua PRH:sta Tarja Seleniuksen ottamien kuvien muodossa.

Essit Pösö ja Kirves sekä Tarja Selenius