Suomen IPR-assistenttiyhdistys ry vuoden 2019 IPR-innovaatio palkinnon voittaja

4.2.2020

Essi Pösö, Kati Himanto, Essi Kirves ja Camilla Udd

Meillä on ilo ilmoittaa, että yhdistyksemme on voittanut äänestyksen vuoden 2019 IPR-innovaatio palkinnosta. Olimme jo todella otettuja siitä, että yhdistyksemme pääsi ehdokkaaksi. Tällainen huomionosoitus kertoo siitä, että yhdistyksemme tekemä työ koetaan tarpeelliseksi ja että sitä arvostetaan. Tämä kannustaa meitä entisestään viemään eteenpäin meille tärkeitä asioita; erityisesti meille IPR-assistenteille suunnattua koulutusta.

Voitolla on suuri merkitys yleisesti IPR-assistenttien työn arvostukselle ja näkyvyydelle. On hienoa, että meidät assistentit huomioidaan näin merkittävästi.

Osaava IPR-assistentti luo pohjan alan asioiden menestykselliselle hoitamiselle niin teollisoikeuksiin erikoistuneissa yrityksissä kuin oikeuksia hyödyntävissä yrityksissä.

Yhdistyksen puolesta palkinnon vastaanottivat perjantaina 31.1.2020 Katajanokan kasinolla pidetyssä IPR Gaalassa Essi Pösö, Essi Kirves, Camilla Udd ja Kati Himanto.

Kiitos työnantajillemme, joiden suosiollinen suhtautuminen sekä kannustus on mahdollistanut yhdistyksen synnyn. Suuri kiitos kuuluu myös Patentti- ja rekisterihhallitukselle sekä IPR University Centerille, joiden kanssa tekemämme yhteistyö on huomattavasti edesauttanut mahdollisuuksiamme vaikuttaa IPR-alan käytäntöihin sekä jakaa IPR-oikeuksiin liittyvää tietoa ja järjestää koulutusta yhdistyksemme jäsenille.

Essi Pösö

puheenjohtaja, Suomen IPR-assistenttiyhdistys ry