Assistenttikoulutusta Helsingissä 15.11.2018

11.12.2018

Järjestimme historiamme ensimmäisen koulutustilaisuuden Helsingissä hotelli Helkassa 15.11.2018 yhteistyössä IPR University Centerin kanssa. IPR-assistenteille tarkoitetun puolipäiväisen täydennyskoulutuksen aiheena oli US-patenttihakemusten Final-välipäätökset ja IDS-velvollisuus.

Koulutuksen piti New Jerseyssä toimivan Berggren LLP:n patenttiasiamies Susanne Somersalo, jolla on pitkä kokemus US-patenttilainsäädännöstä.

Tilaisuuteen osallistui yli kaksikymmentä assistenttia. Koulutusta kehuttiin yleisesti erittäin onnistuneeksi ”täsmäkoulutukseksi”, josta moni kertoi saaneensa juuri sen, mitä tuli hakemaan. Erikoismaininnan ansaitsi Susanne tapa käsitellä asiat assistenttien näkökulmasta ja painottaa sitä, millä on merkitystä juuri assistenttien työlle.

Koska yhdistyksemme yhtenä tavoitteena on juuri assistenttien koulutuksen järjestäminen, järjestämme koulutuksia jatkossakin. Otammekin erittäin mielellämme vastaan sitä koskevia toiveitanne!

Riittaliisa Kiuru

IPR-assistenttiyhditys